bluegifts.ro certifica si garanteaza calitatea produselor si un raport calitate/pret corect.
bluegifts.ro iti ofera dreptul sa returnezi partial sau integral comanda in 30 de zile calendaristice de la primirea acesteia, fara sa dai vreo explicatie. Rambursarea se face dupa returnarea comenzii (returul trebuie sa ajunga intai la noi pentru verificari) si aprobarea returului. Formularul de retur este un model, nefiind obligatorie completarea acestuia. Puteti descarca model de formular apasand aici.
Pentru returnarea produselor, iata ce trebuie sa faci:
- Contactezi magazinul de cadouri Blue Gifts prin ce metoda doresti (mail, telefon, SMS, sau orice alta varianta iti este la indemana) si soliciti returnarea partiala sau integrala a comenzii. Daca nu ai achitat cu cardul adauga in mesaj si contul IBAN + nume titular.
- Expediezi pe adresa firmei(*) prin curier produsul insotit de toate componentele in ambalajul original.
- In termenul legal suma(**) iti va fi restituita.
(*) Adresa firmei: Bd. Regele Ferdinand I al Romaniei nr. 37, 700031 Iasi, Romania
(**) Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (produs in sine dar si ambalaj), iti va fi solicitata contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului la mana a doua. Daca nu esti de acord cu aceasta taxa iti va fi reexpediat produsul, pe cheltuiala ta. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.
Nu se returneaza costurile de ambalare, personalizare sau transport pentru retur si taxa de procesare ramburs (exceptie cazurile de neconformitate sau garantie). In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit, costurile de transport initiale si taxa de procesa ramburs vor fi scazute din valoarea returului (exceptie cazurile de neconformitate sau garantie).
Categorii de produse care nu pot fi returnate:
- stilouri in care s-a introdus rezerva/cerneala
- parfumuri si cosmetice desigilate
- parfumuri de camera/odorizante desigilate
- orice produs personalizat
- orice produs realizat la comanda
- machete (nave/avioane/barci/masini) ce au fost ansamblate
- flori prezerevate
- gratare, unelte si scule folosite
- perne de calatorie (desigilate/uzate)
Retururile sunt posibile doar pentru persoane fizice. Firmele/Persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur decât in condiții speciale, cu acceptul Vanzatorului.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor, trebuie să mânuiți și să inspectați bunurile (i) cu grijă și (ii) în același mod în care ați avea voie în mod normal într-un magazin. Orice mânuire sau inspectare a bunurilor în exces poate avea drept rezultat valoarea diminuată a bunurilor, pe care vom avea dreptul să o deducem atunci când vom rambursa plata primită de la dumneavoastră. Determinarea oricărei valori diminuate va fi făcută de la caz la caz. Puteți deschide cutia și inspecta materialele și culorile bunurilor cu grijă, cu condiția să deschideți cutia fără a o distruge. Dacă cutia este distrusă, vă puteți aștepta ca valoarea bunurilor să se fi diminuat. Este de așteptat ca orice instalare a bunurilor să aibă ca rezultat o valoare diminuată a bunurilor. Vă reamintim faptul că, atât timp cât vă aflați în posesia acestora și până ni le veți returna, sunteți responsabil pentru bunuri și veți răspunde pentru orice prejudiciu adus bunurilor.
Verificati sectiunea Termene si Conditii pentru o intelegere mai ampla a cadrului legal.
Apasa pe imaginea de mai jos pentru retur gratuit la easybox.
Personalizare cadouri | Livrare cadouri in Iasi | Magazin cadouri Iasi | Articole promotionale | Cataloage